Descriere Curs

Obiectivul acestei sesiuni de training este de a construi un plan de marketing general si de a invata care sunt cele mai importante elemente asupra carora trebuie sa ne aplecam atentia. Vom defini care este rolul marketingului in organizatii, vom afla care sunt obiectivele de marketing, cum influenteaza Social Media si Marketingul Digital abordarea consumatorilor, oferindu-ne posibilitatea sa ne adresam targetat si utilizand un mix de marketing care sa ne ajute sa obtinem cele mai bune rezultate.

 

Agenda program:

 

Agenda este construita in ideea de a oferi participantilor manageri o serie de instrumente care sa ii ajute sa construiasca un plan de marketing indiferent daca exista sau nu un department de marketing in cadrul unei organizatii.

 

Marketingul este un proces de identificare, stimulare si satisfacere a dorintelor si nevoilor clientilor.

Exista cinci componente cheie pentru un marketing eficient:

 

1. (Awareness) Constientizarea. Marketingul creeaza gradul de constientizare. Poti avea cel mai bun serviciu sau produs din lume, dar daca nimeni nu stie, ce rost are?

Constientizarea poate proveni din mai multe surse, inclusiv din publicitate, recomandari, marketing online, social media, optimizare in motoarele de cautare, marketing traditional, word of mouth – transmiterea din gura in gura.

 

2. (Communication) Comunicare. Marketingul comunica, educa si informeaza. Transmiterea unui mesaj clar, concret, call to action catre clientii potentiali este cheia succesului. Comunicarea poate servi ca distributie de informatii  precum: pret, valoare competitiva, detalii despre produs/serviciu, instructiuni, videoclipuri, reviews, fotografii, locatie etc.). Comunicarea poate servi, de asemenea, ca o modalitate de a educa viitorii clienti sa inteleaga intrega si adevarata valoare pe care o ofera produsul tau si de ce sa cumpere sau sa faca afaceri cu tine. Comunicarea este o componenta esentiala a marketingului.

 

3. (Connection) Conexiune. Marketingul creaza, construieste si sustine relatiile. Marketingul de succes ajuta la construirea celor 3 : “KNOW, LIKE and TRUST”

Cumparatorii trebuie sa iti cunoasca produsele sau serviciile, sa le placa si sa aiba incredere in ele si in organizatie.

Pe web de exemplu, conexiunile sunt impartasite prin expertiza in pozitionare, evocand pasiunea, prin distribuire de continut si folosind puterea “show-me, don’t tell me” ( „arata-mi, nu-mi spune”)

Conexiunile conteaza foarte mult in succesul de marketing.

Despre trainer

Roxana Tudor

Roxana Tudor

Recenzii cursanti

  • 5 Stele
  • %0
  • 4 Stele
  • %0
  • 3 Stele
  • %0
  • 2 Stele
  • %0
  • 1 Stea
  • %0

0

Nota din recenzii

Lasa o recenzie

  • Ce nota merita acest curs ?

Pret Gratuit

    Detalii curs

  • Lectii 8
  • Cursanti 0
  • Durata 1 ora, 23 min, 19 sec
  • Nivel intermediar
  • Limba Romana
  • Online Da
2.png

Nu esti inca convins?


Fiecare curs vine cu o perioada de 14 zile in care il poti returna