
Comunicarea reprezintă o componentă esențială și indispensabilă a vieții și activității omului. Aceasta este prezentă peste tot: în viața cotidiană, în organizațtii, în business, viața socială. "Totul comunică" - acesta este mottoul, care reflectă cel mai bine impactul pe care îl are fenomenul comunicării asupra existenței umane. Orice ființă umană are această nevoie instinctivă de a comunica. Tocmai de aceea, încă din cele mai stravechi timpuri, oameniiși-au creat diverse limbaje vorbite sau scrise, pentru a putea comunica unii cu alțtii. In afaceri, mai mult ca oricând, comunicarea este importantă pentru atingerea scopurilor și rezultatelor contante. Un om de afaceri sau manager poate avea formulate cele mai bune planuri de afaceri, sa aibă cei mai pregatiți angajati, resursele necesare, dar, daca nu va reuși să-și exprime eficient intențiile și strategiile, nu se va bucura de succes.
Dorin a abosolvit Facultatea de Contabilitate si Informatica de Gestiune a Universitatii din Pitesti. Cu o experienta de peste 18 ani in domeniu ONG si 5 in domeniul corporate, a coordonat si gestionat mai multe proiecte nationale sau internationale, fiind si Manager de poroiect pentru 4 proiecte cu fonduri europene sau norvegiene. Reteta mea pentru fericire: o calatorie intr-o destinatie necunoscuta, o carte buna, o tabla de sah si o mancare delicioasa asortata cu o gura de cafea
Nota din recenzii
Lasa o recenzie
Ce nota merita acest curs ?