
Obiectivul acestui program de training este de a intelege mai bine specificul conceptului de Customer Care: care sunt pasii procesului de Customer Care, identificarea corecta a clientilor, a nevoilor acestora si a manierei adecvate de a comunica cu ei. Cursul trece de asemenea participantii si prin abilitatile necesare pentru a face un Customer Care de excelenta, subliniind importanta procesului de Customer Care pentru organizatii.
Pentru a sti la ce ne referim atunci cand discutam de Customer Care, am propus pe acest slide fatetele conceptului:
•Orice interactiune cu clientii - fie ca este fata in fata, telefonica sau scrisa.
•Ceva de care sunt responsabili, direct sau indirect, toti membrii organizatiei
•Timpul/Durata de raspuns si calitatea raspunsului primit
•Anticiparea unor cerinte viitoare ale clientilor
•Dorinta si deschiderea de a oferi ajutor clientilor atunci cand acestia au nevoie
•Atitudinea fata de client
Cristian Cojocaru este expert in consultanta de business, cu peste 20 de ani de experienta in vanzari si management.
A construit si condus cu succes echipe in companii precum Vodafone, Telekom, LG, Sony Ericsson si Samsung.
In prezent este antreprenor si ofera servicii de consultanta de management si programe de training, acoperind arii precum managementul performantei, managementul echipei, managementul strategic, tehnici de negociere avansate si abilitati de vanzari B2B/B2C.
Nota din recenzii
Lasa o recenzie
Ce nota merita acest curs ?