
Obiectivul acestei sesiuni de training este de a construi o abordare structurata in procesul de management al vanzarilor de tip remote, o metodologie pe care cursantii sa o urmeze pas cu pas.
Vom defini ce trebuie sa faca in fiecare pas important al procesului de design al unui produs.
Vanzarile remote pot fi facute fie la telefon, fie online. In ceea ce urmeaza ne vom referi la zona de online, ca principal canal de vanzari remote.
Pentru a intra in zona de vanzari online, sunt doua canale dipsonibile: e-shop si marketplace. Ambele variante prezinta vantaje si dezavantaje, cu notabila diferenta ca in cazul unui marketplace magazinul online exista deja.
Pentru a opera un magazin online (e-shop), sunt necesare cateva elemente fundamentale de care trebuie tinut cont:
•Disponibilitate stoc – desi implica riscuri financiare, stocul este esential in contextul in care clientul isi doreste ca produsul sa fie disponibil imediat
•Logistica – capacitatea de a livra rapid catre client, dar si capacitatea de aprovizionare cu produsele din stoc
•Sistem de plata integrat –plata cu cardul inregistreaza cresteri mari de la an la an in Romania, iar pentru clientii din afara Romaniei este deja o obisnuinta
•Managementul retururilor – implica o politica comerciala flexibila care sa genereze incredere clientului
•
Ca o umbrela, un suport IT de calitate pentru menetenanta si dezvoltarea magazinului este critica.
Cristian Cojocaru este expert in consultanta de business, cu peste 20 de ani de experienta in vanzari si management.
A construit si condus cu succes echipe in companii precum Vodafone, Telekom, LG, Sony Ericsson si Samsung.
In prezent este antreprenor si ofera servicii de consultanta de management si programe de training, acoperind arii precum managementul performantei, managementul echipei, managementul strategic, tehnici de negociere avansate si abilitati de vanzari B2B/B2C.
Nota din recenzii
Lasa o recenzie
Ce nota merita acest curs ?