Descriere Curs
În situația în care, după intrarea în vigoare a contractului de finanțare, apar schimbări de natură administrativă și/sau tehnică, Beneficiarul poate transmite AM/OI Responsabil o Informare sau o Notificare pentru modificarea acestuia.
Modificarea contractelor/deciziilor de finanțare prin Informare, care nu face obiectul aprobării de către AM/OI Responsabil, se derulează astfel:
- Beneficiarul proiectului transmite, prin Modulul Comunicare al sistemului informatic MySMIS 2014, o Notă de Informare (conform modelului din Anexa 30) a contractului/ordinului/deciziei de finanțare, în acord cu clauzele contractuale existente, încărcând în acest modul atât nota, cât și documentele aferente;
- Nota de informare este preluată și înregistrată de către OI Responsabil;
- Modificările prevăzute de această notă la nivelul cererii de finanțare vor fi operate în sistemul informatic MySMIS 2014 – Modulul contractare, cu ocazia primei solicitări de modificare a contractului de finanțare prin notificare sau act adițional.
Lasa o recenzie
Ce nota merita acest curs ?