
Obiectivul acestei sesiuni de training este de a construi o abordare structurata in procesul de intelgere si aplicare a conceptelor de baza in ceea ce priveste engleza de afaceri, cu exemple practice din zona de negocieri si vanzari.
Vom defini ce trebuie sa faca in fiecare pas important unui proces de vanzare sau comunicare de afaceri ce trebuiesc purtate in limba engleza.
- Comunicarea eficienta
- Comunicarea scrisa
- Comunicarea verbala
- Comunicarea la telefon
- Structura unei discutii de business
- Intrebari de clarificare in vanzari
Comunicarea, pentru a fi eficienta, trebuie sa utilizeze toate resursele pe care le avem la dispozitie pentru a comunica. Intrucat creierul nostru este “programat” sa creada ce vede si nu ce aude, este mai important cum comunicam, decat ce comunicam.
Sunt 3 componente mari ce alcatuiesc o comunicare 100% eficienta:
1.Comunicare verbala (7%)
●
Reprezinta ceea ce spunem, cuvntele, frazele, limba pe care o folosim. Cu toate acestea, ponderea comunicarii verbale este de doar 7%.
2. Comunicare Non-Verbala (55%)
Reprezinta limbajul trupului, cum ne miscam, postura, zambet, miscarile mainilor. Are cea mai mare pondere in comunicare, motiv pentru care, chiar si inconstient, suntem mereu atenti la gesturile, mimica, miscarea partenerului de discutie.
3. Comunicare Paraverbala (38%)
“Tonul face muzica”. Tonul vocii, pauzele, inflexiunile, accentual folosit toate contribuie la transmiterea mesajului nostru.
Cristian Cojocaru este expert in consultanta de business, cu peste 20 de ani de experienta in vanzari si management.
A construit si condus cu succes echipe in companii precum Vodafone, Telekom, LG, Sony Ericsson si Samsung.
In prezent este antreprenor si ofera servicii de consultanta de management si programe de training, acoperind arii precum managementul performantei, managementul echipei, managementul strategic, tehnici de negociere avansate si abilitati de vanzari B2B/B2C.
Nota din recenzii
Lasa o recenzie
Ce nota merita acest curs ?